Хотів забрати виплату за банк "Хрещатик". Подзвонив на гарячу лінію у центральний офіс 26.05.16. Там сказали, що немає технічної можливості мене записати. Порадили передзвонити завтра. Подзвонив 27.0516 - та ж історія. Я запитав коли у них буде вже техможливість мене зареєструвати на виплату. Сказали - не знаємо і порадили звернутися безпосередньо у відділення в своєму місті, дали телефон відділення, ПІБ керівника. Я зателефонував по телефону у Чернівецьке відділення, покликали до телефону керівника. Я пояснив йому ситуацію, він сказав передзвонити за 5 хв. Я подзвонив, але він вже не хотів брати трубку, а якась жіночка довго пояснювала, що у них теж немає можливості записати мене на виплату грошей і порадила передзвонити аж через 5 днів! Щось мені підказує, що і тоді у мене будуть "качелі".
Коротше, перше враження зі знайомством із банком - негативне.
Виникає питання - по яким критеріям НБУ відбирає банки для виплат Фонду гарантування???
Отзывы
Коротше, перше враження зі знайомством із банком - негативне.
Виникає питання - по яким критеріям НБУ відбирає банки для виплат Фонду гарантування???
Ваш отзыв