«Правэкс-банк» представлен региональными представительствами по всей территории страны. К услугам клиентов 287 отделений. За 20 лет своего развития банк вышел в список крупнейший банков страны.

Акции банка прандлежат ведущей группы банков Европы - итальянской компании Intesa Sanpaolo. «Правэкс-банк» предлагает клиентам огромное количество постоянно изменяющихся под потребности рынка продуктов.

Горячая линия
0 (800) 500-450
Отделения
58
Банкоматы
0
Продукты
2

Продукты

Банковские услуги
Giraf.ua предлагает своим клиентам ознакомиться с самыми выгодными банковскими предложениями на сегодняшний день, сравнить кредитные и депозитные ставки и помочь в выборе самого оптимального варианта для Вас

Депозит "Правекс Классика"

Депозит "Правекс Классика" от Правэкс-банк предлагает вклад с фиксированной процентной ставкой, выплатой процентов в конце срока, валюта - в гривне, в долларах или евро. Вклад предполагает возможность открытие депозита на имя ребенка. Автоматическая пролонгация договора.
Денежные переводы
Наш сайт Giraf.ua предлагает рассмотреть варианты предложений различных денежных переводов, что позволяет клиентам выбрать наиболее оптимальный для них с точки зрения финансовой выгоды и соответствия к индивидуальным требованиям.

Western Union

Система Western Union - международная система денежных переводов, созданная компанией Western Union вместе с ее многочисленными партнерами по всему миру. Действует в более чем 200 странах и территориях. Включает свыше 500 000 пунктов обслуживания клиентов. «ПРАВЭКС-БАНК» является агентом системы международных денежных переводов Western Union с ноября 1999 года.
от 10.00

Карта офисов

Отзывы

Елена
28.12.2017 в 10:39
ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК» Вул. Кловський узвіз, 9/2, 01021, м. Київ, Україна Національний банк України Вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601, Україна Я, Чивєрєва Олена Олександріна, адреса проживання: м. Бердянськ, вул. Серафимовича, 139-51, Запорізька обл., 71107., прошу звернути увагу на те, що Національний банк України забов’язав ПАТ “ПРАВЕКС-БАНК”, згідно листа від 09.10.2017р. № 20- 0008/69099, докласти максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів клієнта банку, розглянути моє звернення, щодо кредитних взамовідносин, і вирішити цей конфлікт. Хочу проінформувати, що питання не тильки не вирішено, а і взагалі воно продовжується і до сьогодні. Я, як клієнт банку, не тільки не задоволена обслуговуванням Азовського відділення м. Маріуполь, пр-т Миру, 81, Донецька обл., 87500. Я взагалі не розумію для чого працівники банку там заходяться, коли такі елементарні питання, як вригулювання відносин, щодо кредиту не можуть вирішиться. Тим більш, що з мого боку я, як добросовісний позичальник, виконую свої забов’язання. І кожного місяца до моменту ( дата погашення суми по кредиту, встановлена банком) погашення мого кредиту, грошові кошти на мій розрахунковий рахунок надходять вчасно. І завжди є на дату погашення в повному обсязі, а навіть і більше. Про це можно впевнитися у виписках по моєму рахунку, котрі я прикладу до цього звернення. Чим користуються працівники ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК”. Вони блокуть мій рахунок, при цьому не інформують мене, як клієнта, про те, що рахунок заблоковано. Що автоматично несе за собою штрафні санкції і пені за не вчасно погашений кредит. Хоча сума для погашення є на рахунку. І банк не має права блокувати рахунок без поважних, на те, причин. У моєму випадку, поважою причиною, як вважає банк- це причина не проходження процедури ідентификації. -По перше, я рахую, що це не є поважа причина для блокування рахунку. Тому, що якщо б я знімала гроші з рахункового рахунку, тоді може і потрібні б, були б, мої дані, а так я покладаю кошти для зарахування в погашення мого ж кредиту. І у зв’язку з чим у мене виникає питання: “ Яка різниця хто покладає гроші на рахунок?”. Головне, що вони там є. І є в повному обсязі. - По- друге цей конфлікт продовжується півтора року. І мені постійно доводиться контролювати рух операцій по моєму рахунку, дзвонити, просити вирішити моє питання. І не тільки в ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК”, а ще і НБУ. Все це несе витрачення мого дорогоцінного часу, який мені ніхто не відшкодує. При цьому все це відображається на моєму здоров’і. І тому, що все це „проходить” через мою нервову систему, а значить, я ще і повинна витрачати кошти на моє лікування. - По- третє я пропонувала, ще у 2015 році, коли в перший раз виникло це питання, працівникам Азовського відділення, зробити копії своїх документів, завірити їх у нотаріуса і вислати на адресу банку. На що мені відповили, що я мушу бути особисто в м Маріуполь, або ж в м. Запоріжжя, що для мене дуже накладно, а особливо в наш час. І у зв’язку з подіями, що проходять у Донецькій області, я не маю ні бажання, ні коштів. Доречі на той момент, коли я вибирала банк кредитування для мене було важливим питання, де знаходиться банк. Я для себе вирішила, що банк повинен бути в моєму місті. Тому я вибрала ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК”. І поки відділення банку було у м. Бердянськ, всі питання вирішувалися без проблем. А ось закрити відділення в м. Бердянськ, було не моїм рішенням, а тому, ідентификація клієнів, я вважаю це забаганкою банку, і тому цю проблему він повинен вирішувати сам. І не за мій кошт!!! Да і взагалі, чому я маю кудись їхати, витрачати свій час, свої кошти, коли я сплачую такі проценти по викаристанню коштів банку. По моєму особистому кредиту одних лише процентів десь 15 000, 00 грн. Я думаю, що банк може дозволити за мої ж гроші раз у три роки направити спеціаліста в наше місто, проінформувати клієнтів м. Бердянськ, і зібрати всі потрібні документи. Коли я брала цей кредит,а я його брала у віділенні банку в м Бердянськ, мені не говорили, що я маю кудись їхати (200 км.), щоб відвезти, особисто, три папери. Я плачу проценти, і до речі не маленькі, і напевно не тільки я з м. Бердянськ. Тим більше, що з новими технологіями, навіщо їхати. Все це.... Навіть фото. Можна зробити, не виходячи з кабінету. - П’яте, останнє, - я прикладаю виписки в котрих видно рух коштів, коли кошти надходять на рахунок, і в період з 12.2016 по 03.2017 не знімаються кошти в погашення кредитних забов’язаннь. Після моїх неодноразових дзвінків, і з’ясування відносин, в березні місяці 2017 цей конфлікт все ж було вирішено. Завдяки директору Азовського відділення, котрий був на той момент. Але це мені, напевно так здалося, що конфікт вирішено раз, і на завжди. Працівники банку вирішили по іншому, тому що у вересні 2017 року в період з 09.17 по 04.11.17р. (звернулася в НБУ) все продовжилося знов, мені знов заблокували рахунок, не проінформувавши. Я вирішила це питання через НБУ. Але ж ні, ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК”вирішив, що мало „випив мені крові, та нервів”, і вирішив знов чомусь воювати зі мною, як з яким то злісним неплатником....???!!! Так от!!! У зв’язку з всією, цією ситуацією мало того, що я не правомірно сплачую штрафні проценти і пені, штучно створені. Постійно дзвоню з проханням, щоб моє питання вирішили, і не тільки в ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК”, а ще і в НБУ. На, що чую коен раз відмовки, що це гоовний банк заблокував рахунок, а значить питання може вирішуватися добами, неділями, місяцями. І річ навіть не у грошах, суми здалося б не великі, але ж погодьтеся, чому і за що я мушу їх сплачувати? Та ще й не правомірно. Тут вже справа принципу, і честі. Ще раз звертаю увагу, гроші вчасно, і в повному обсязі, кожен місяць надходили на рахунок До того ж таких як я, ошуканих, десятки тисяч, і ось дивіться вже у банку є лишні гроші. Від ошуканих клієнтів. Та це ж я така, що слідкую, і виявляю, щоб гроші вчасно були зняті. А як що б я не виявила протягом року, двох років? Ви взагалі можете собі уявити, які були б штрафні санкції, і пені??? А скільки клієнтів, які навіть і не підозрюють, що у них прострочка по кредиту. Людина платить собі на рахунок, вважаючи, що раз вона вчасно заплатила, то і кошти в погашення кредиту спишуться вчасно. АЛЕ ЦЕ ЩЕ ВЕЛИКЕ ПИТАННЯ. Коли кошти вчасно є на рахунку, простроченим внескам не має міста бути. До того ж, я ще повинна витрачати кошти на лікування. Тому, що всі хвороби від нервів, як кажуть лікарі. А я дуже багато вже витратила нервів на ПАТКБ „ПРАВЕКС- БАНК . Думаю після цього я маю право звернутися до суду, і встановлювати права клієнта у судовому порядку. І звичайно там будуть враховані питання про не правомірні дії банку, щодо штрафних санкцій і пені, кошт витрачених на лікування, ну і обов’язково моральні збитки. Починає здаватися, що прості громодяни страни не мають ні яких прав взагалі. Ні на відповідне ставлення до них, ні на якісне і вчасне обслуговування, та ще й їх постійно всі мріють використати, і ошукати. Мало того, що страна взагалі не дає заробити на відповідне життя, так ще й різні нахаби намагаються постійно десь обдурити. Не те що багатії, тим двері скрізь відкриті!!!!!!!!!! Прошу розглянути моє питання, і вирішити його до того, як у мене скінчиться терпіння, і я вимушена буду звернутися до суду. А зокрема, прошу: 1. Розблокувати мій рахунок: №: 26208700202515, МФО:380838, ЕДРПОУ:14360920, до кінця кредитного договору- 01.11.2018 р., щоб гроші вчасно вираховувалися в рахунок погашення мого автокредиту. 2. Зробити перерахунок і повернути мені не правомірно зняті проценти і пені за період з 01.12.2016 р. по 31.12.2017р. І я, і Ви, я сподіваюсь, розумієте, що ні мені, ні вам ці судові розгляди і засідання не порібні. Тому я прошу, і хочу, щоб ми мирно вирішили це питання. До того ж, до кінця погашення кредиту залишилося менше року. Виписки за період з 01.12.2016 р. по 27.11.2017 р., моїми особистими помітками і питаннями, прикладаю. И ось сьогодні вже 27.12.27р. Минув майже місяць з того моменту, коли я цей лист відправила в дві банковськи установи. І що? І нічого......... Знов за 12.2017 р. 18.12.2017 р. не знято платіж з особового рахунку в розрахунок погашення заборгованості по автокредиту. Та скіль ки ж можна це терпіти!!!!! Розберіться ж вже........ з усім цим........!!!!!! З повагою Чивєрєва О.О. м.тел. +38(095) 804-37-33.
E-mail
Ваше имя
       
Елена
27.12.2017 в 21:29
Большая просьба. Подумайте над тем, чтобы в таких случаях когда по кредиту, где идет только погашение, а не снятие денег идентификация проходила в онлайн режиме. Чтобы человеку не приходилось ехать за три-девять земель, только лишь для того, чтобы отвезти две бумажки.
E-mail
Ваше имя
       
Елена
01.02.2017 в 11:32
Я, Чиверева Елена Александровна. Брала кредит на авто в г. Бердянске. Теперь отделение закрыли, и перевели нас в Азовское отделение г. Мариуполя. Хочу пожаловаться на то, что Ваш банк постоянно доставляет неудобства вашим клиентам. Да это же просто какое-то издевательство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ваш банк придумал какую-то извините "фигню" с идентификацией клиента один раз в три года, а клиенты должны страдать. Мало того, что сотрудники Вашего банка должны были об этом известить своих клиентов заранее, хотя бы за два месяца, до того как клиент должен предоставить свои паспортные данные повторно. Чтобы клиент мог найти и возможности, и средства. Так никто даже и не думал сообщать вообще, в принципе, в "загали". Я узнала об этом сама, когда мой счёт уже как два месяца был, оказывается, заблокирован. А я об этом даже и не подозревала. И по телефону, куда я с трудом дозвонилась на Азовское отделение, мне не захотели разъяснить, почему мой кредит не погашается, при условии, что на счёте есть деньги. Узнала я об этом, через книгу жалоб по интернету. И теперь мне придётся ехать за три-девять земель, чтобы отвезти лично две бумажки. Вы там, что издеваетесь!!!!!???????Может быть это последние деньги, которые я ложу вам на счёт, может быть я из последних сил выбиваюсь, чтобы гасить этот кредит. Потому-что это авто моя кормилица. Так вы меня ещё и вынуждаете, куда-то ехать, чтобы отвезти две бумажки. И как сотрудник вашего банка Азовского отделения г. Мариуполя.- Яна Булыгина сказала, ну ничего страшного, это же всего раз в три года. Ну вот и ничего страшного- это же раз в три года. Вот и выделите сотрудника в командировку, снимите комнату, и берите ваши документы сколько угодно. Я думаю, что в г. Бердянске, Я, не один клиент вашего банка. Вы меня извините конечно, но это ваши заботы, и проблемы и будьте добры, решайте их сами. Я вам плачу не маленькие проценты, и думаю не я одна. Это ваша задача доставить мне, как клиенту вашего банка, все удобства. И потом в связи с тем, что у вас какие-то мягко сказать странные порядки, по вашей вине у меня ещё будут штрафные санкции по не погашению кредиту, ещё раз хочу напомнить деньги на расчётном счёте есть. Я ещё нигде не видела, ни в одном банке, чтобы клиентов идентифицировали. Тем более я не снимаю денежные средства, а ложу на кредит. Вам ли не всё равно кто и как это делает. Вам надо, чтобы вовремя гасился кредит. А из-за ваших, я извиняюсь, идиотских правил люди страдают. И вообще, в конце концов. Это Вам нужны мои паспортные данные. Вот командируйте своих сотрудников в города, где отделения вашего банка закрылись, и пусть они несколько дней ездят и берут у нас данные. Вы мне как, клиенту вашего банка не должны доставлять неудобства. А вы их постоянно мне доставляете. То деньги почему-то не зашли на счёт, теперь вы пользуетесь моими деньгами, то я не могу свои же средства перекинуть на тело кредита, сообщив об этом по телефону. А теперь вот, кредит мой не гасится, из-за вас. Значит Вы пользуетесь моими деньгами, и при этом я же ещё и должна страдать. У меня нет в данный момент возможностей приехать из Бердянска, в Запорожье, или в Мариуполь, и привести две бумажки, чтобы мой счёт разблокировали, и мои же деньги перекинули, и закрыли мой кредит. Ну конечно, вам всё это выгодно. Вы пользуетесь моими деньгами в данный момент. И вообще- это Вам надо , а не мне. В своё время, когда я брала кредит, я искала банк который был бы мне удобен. И он был у меня в городе. А теперь когда ваши отделения закрылись- это ваши проблемы, как вам получать от нас бумаги. Я думаю банк имеет больше возможностей, чем простые люди, чтобы приехать один раз в год, в определённое время, снять одну комнату, сообщить клиентам о том, что им в срочном порядке нужно поднести документы, и я думаю, что не было бы проблем. А если бы я жила за границей, тогда, что? Ещё раз повторяю Вам всё равно, кто перечисляет деньги за кредит. Главное, что они там есть. Я ТРЕБУЮ разобраться с данной ситуацией, разблокировать мой счёт, гасить мой кредит по авто.
E-mail
Ваше имя
       
Елена
19.01.2017 в 12:18
Здравствуйте.Повторно обращаюсь. Хочу обратить ваше внимание на то, что в Азовском отделении Правекс Банка работают хамы, а не специалисты. Ситуация следующая:. Я, Чиверева Елена Александровна- 2821103160. Взяла в вашем банке в г. Бердянск автокредит. В 2016г. отделение в нашем городе закрылось, и теперь мне приходится искать разные пути связи с Азовским отделением в г. Мариуполе по проспету Мира, 81, куда нас собственно и передали. У меня уже был подобный инцедент. В прошлый раз я дозвонилась до них, и хотела, чтобы деньги, которые остаются у меня на р/сч., куда я перечисляю деньги для автоматического списания тело кредита и % по нём, после списания снимали на тело кредита. С трудом, через жалобную книгу, я вытребовала своё. Теперь ситуация ещё хуже. Второй месяц не списывают сумму ни по телу кредита, ни %. Я СПРАШИВАЮ? У меня, что потом ШТРАФНЫЕ и пеня будет по всему этому, или, что. Я нашла № телефона, дозвонилась, и мне в очередной раз ответили, что мне надо приехать в Мариуполь, чтобы задать несколько вопросов. Там, что все с ума по сходили? Или у Вас работают не специалисты на этом отделении. Разве можно так относиться к клиентам. Ведь банк, извините, живёт за счёт клиентов, а обращение к нам хамское. Я звоню, максимально лояльно описываю ситуацию, говорю, что я из другого города, и вместо помощи, я получаю ещё кучу проблем. Трачу ещё пол-дня, ищу жалобную книгу, чтобы решить свой вопрос. А как в этот раз. Так этот вопрос извините по вине Банка.По-моему банк должен быть заинтересован в клиенте. Почему из-за ошибок банковской системы, или "специалистов" банка, которые должны отслеживать всё это, я могу пострадать. При условии, что я плачу исправно. И деньги и сейчас имеются у меня на р/сч. А откуда я знаю, что нет движений, так зарегистрирована в приложении онлайн. И могу видеть все движения по моим счетам, в т.ч. и по кредиту. Так вот ни в 12.2016, ни 01.2017 г. сумма по кредиту не снята. Хотя мои числа это 18-е каждого месяца. Значит, что банк пользуется моими деньгами, а мой кредит весит не погашен. По вашей вине. Прошу разобраться!!!!!!!!!И с отделением Азовского отделения тоже. У меня большая просьба соединить меня с кем-нибудь из этого отделения на прямую и я буду лично с ним общаться. в г. Бердянске я общалась непосредственно с начальником отделения. И всё было без проблем. У меня по кредиту есть пункт о досрочном погашении, я не могу этого сделать, теперь, потому, что мне сказали, что мне надо самой лично приезжать каждый месяц из Бердянска, в Мариуполь и сказать:"Девочки, миленькие, переведите мои деньги оставшиеся на р/сч. на тело-кредита". Да что это такое, в конце, концов. Что за детский сад. Я своими средствами как хочу, так и распоряжаюсь. Прошу разобраться, как можно скорее потому, что я переживаю. Второй месяц не закрыт кредит. С Уважением. Елена Александровна.
E-mail
Ваше имя
       

Ваш отзыв

E-mail
Ваше имя
       

Новости компании Правэкс-банк

Анонс новостей
29.05.2015
Итальянская группа компаний расторгла договор о продаже акций дочернего учреждения «Правэкс-Банка»

Узнаешь кого-то?

Возможно, кто-то из твоих друзей уже воспользовался услугами Жирафа: узнаешь кого-то?