Відгуки

Дмитрий
08.12.2016 в 16:14
НИКОГДА не связывайтесь с этим пережитком совка и мошенниками

Положили деньги для сохранности на 3 мес. Банк автопродлили депозит без уведомления, а деньги нужны на лечение. Договор напечатан нечитаемым мелким шрифтом. Теперь отказываются отдавать, ссылаясь на пункты в договоре, хотя они противоречат: гражданскому кодексу «За договором банківського вкладу незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника, крім вкладів, зроблених юридичними особами на інших умовах повернення, які встановлені договором. Умова договору про відмову від права на одержання вкладу на першу вимогу є нікчемною». Тянут резину, требуют предоставить медицинские документы, хотя они являются конфиденциальными.
В отделении "кивают" на вышестоящую инстанцию: "мол, решение по возврату они принимают". Но когда брали деньги - ни у кого не спрашивали
E-mail
Ваше ім'я
       
Людина
16.11.2016 в 22:47
Це якийсь ужас, як так можна відноситись до клієнтів, у Луцьку в центральному відділенні, куди я звернулася з питанням, як закрити рахунок, що був відкритий на початку 2000. Відсилали від одного до іншого аж поки до завідуючої не послали. Добре що не побили і послали шукати вітра в полі, бо те відділення закрили і толком не знають де шукати кінці з документами по яких оформляли.
E-mail
Ваше ім'я
       
vladimir
07.12.2016 в 14:57
сьогодні отримував пенсию у відділенні по вул. Ніколаева, 7. за перебором губ Румянцевої зрозумів, що я для них небажана персона, але і вони для мене теж. користуюсь рахунком давно, але переодично подаю на них петицію, хотя розумію, що не у всьому їх недочети. так сьоодні показала якусь дуже дивну, заслюнявлену, паперівку і пішла копіювати паспорт, код, зібрала чергу. висновок ніж більше пластику тім більши черги парадокс, алк це так, а вони все впихують народу картки з якими не мають можливості впоратись. потім дала якусь анкету де передбачені взагалі якись непритаманні банку питання і зясування. так чи є у мене авто, а для чого ним така інформація, чи є я підприємець та инша незрозумілість. на запит для чого румянцева не змогла відповісти. не став вчиняти погром з підстав жалі на убогість цієї співробітници і установи, наявність в черзі клиєнтів написав їм маразм не відповідний дійснсті. позвонив в центр. іх банк узнав хто автор цієї опитувальної абракадабри Степаненко Антоніна Олександрівна тел.5205138. сидить і щоб справдити своє існування придумує щось новеньке це стара фороба дармоідів. інша особа на мій запит про підстави такого опитування послалась на НБУ але неможливо навязати будь яке зясування-опитування постановою нбу.
десь побачив у заглавії віжгуків про відсутність контролю за ними так. Вони сами повінні контрольувати себе, але без вказівки неможуть.
шановні вилучте ту дебільну анкету і відішлить її мені бо потягну до суду і пояснить на яких підставах сьогодні через три рокі після такої ж процедури знов копіювали паспорт та ін. адресу встановите через відділення по вул. Ніколаева, 7 у Києві, а крм того у вас є мої данні ваш лист від 08.09.16 № 71-01 1545 чекаю зрозумілої відповіді
E-mail
Ваше ім'я
       
іванна
04.10.2016 в 11:52
30 квітня 2016 року отримала кредит по державній програмі теплий дім в м. Тисмениця Івано-Франківської області , станом на 30.09.2016 кошти державою не відшкодовано, хоча при отриманні кредиту працівники ощадбанку обіцяли, що кошти повернуть терміном до 3 місяців, а зараз пройшло 5 місяців . Скажіть будь ласка коли мені повернуть кошти???
E-mail
Ваше ім'я
       
Вострикова Людмила
07.09.2016 в 13:15
Выражаем благодарность Ростовцевой Н. Н., сотруднику отделения №221 г. Прилавки, за высокий профессионализм и индивидуальный подход к клиентам. Семья Востриковых.
E-mail
Ваше ім'я
       
Сергей
04.07.2016 в 13:29
Уже больше месяца не могут открыть кредитную линию на зарплатную карточку , подходил раз 5 все не как не получается !
E-mail
Ваше ім'я
       
антон
16.06.2016 в 19:13
Ощадбанк занимается коррупцией.При получении компенсации по депозитам обанкротившегося Хрещатика,граждан принудительно вынуждают купить страховку имущества на 1 мес. Днепровской компании,,Дом страхования,, за 15 грн.иначе компенсацию не получить.Кем это определено,не обьясняют.Граждане вынуждены покупать страховку,что бы получить компенсацию.Это коррупция и материал для правоохранительных органов.
E-mail
Ваше ім'я
       
Ганна Палієнко
31.03.2016 в 20:00
Скажіть ,на милість, через несправності в роботі банкомату (не видані кошти,хоча вони вже зняті з балансу) Я ПОВИННА ЧЕКАТИ 45 днів повернення своїх кровно зароблених грошей! Може краще за той час звернутись до суду і отримати не лише власні кошти ,а і моральну компенсацію за пережитий стрес та фінансові незручності! ЩО ЦЕ ЗА ДОПОТОПНИЙ СЕРВІС ? Де повага до клієнта?Чи це не є пріорітетом державного банку?
E-mail
Ваше ім'я
       
luther
29.03.2016 в 02:07
Якщо вам потрібен законний кредит, реальна кредит, щоб погасити свої рахунки або борги, зв'яжіться зі мною.
Я зареєстровані і сертифіковані кредиту кредитор, і я можу запропонувати вам будь-яку суму кредиту, що вам потрібно.
зв'яжіться зі мною сьогодні, якщо вам потрібен кредит
привіт
E-mail
Ваше ім'я
       
Татьяна
28.01.2016 в 20:44
28.01.2016г. Хотела снять в банкомате АО «Ощадбанк» по адресу г. Запорожье, ул. Иванова 1А (магазин «Сильпо») заработную плату. Банкомат списал деньги с пластиковой карточки, но не выдал их. Обратилась в отделение АО «Ощадбанка» по адресу г. Запорожье пр. Моторостроителей 32.
Для решения данного вопроса меня направили в отдел пластиковых карт, где мне предложили написать заявление о спорной транзакции. Сказали, что вернут неполученные деньги на счет в течении 2х недель. Как прожить этот время не знаю, ведь живу от зарплаты до зарплаты и очень обидно, что из-за технических сбоев в АО «Ощадбанк» страдать и терпеть неудобства должны его клиенты.
Попросила поспособствовать решению данного вопроса начальника отдела пластиковых карт Грановскую Наталью Петровну, на что получила ответ, что они не уверенны в неисправности банкомата и выезжать на проверку будут согласно плана. Не понимаю, зачем так делать, ведь банкомат находится в достаточно проходимом месте и при его неисправности вероятнее всего вскоре к ним еще обратятся люди с подобной проблемой. Заявление писала у сотрудника банка Прокопчук Дениса Александровича, который достаточно грубо общался со мной. Наталья Петровна не то что не сделала замечание сотруднику отдела, который она возглавляет, а целиком и полностью поддержала его хамство по отношению ко мне как к клиенту данного банка. По выходу из отделения, сложилось впечатление, что данные ситуации в плане сбоя в работе техники и отношении сотрудников банка к клиентам относятся к разряду «рядовых» и банку, а в частности вышеупомянутым двум сотрудникам, мягко говоря, плевать на своих клиентов. Очень сожалею, что вынуждена обслуживаться в данном банке. Если Вы еще не стали его клиентом, то рекомендую не тратить нервы и время, получая в ответ хамство и наплевательское отношение.
E-mail
Ваше ім'я
       
Руслан
26.12.2015 в 21:29
Під час встановлення індивідуального опалення свого помешкання,так як у нашому місті централізоване опалення припинило своє існування і мешканці міста Ужгород були вимушені обігрівати свої квартири хто як міг. Кожен власник помешкання створював собі комфортні умови виходячи з фінансових можливостей я вже не кажу про стареньких та немічних ,які замерзають в холодних квартирах і нікому немає до них діла. Так ось побачивши рекламу уряду про державну програму кредитування населення по напрямку енергозбереження ,дана програма передбачає компенсацію по кредиту до 30 відсотків. Зробивши деякі підрахунки мені дана пропозиція показалася вигідною,так як з урахуванням компенсації -це був практично безвідсотковий кредит. З вибором банку проблем не виникло ,це був «ОЩАДБАНК»,представник якого знаходився в приміщенні гіпермаркету «Нова Лінія» в м.Ужгород по вул.Бабяка 48 і займаеться оформленням «теплих кредитів». Звернувшись до консультанта банку по вищевказаній адресі та узгодивши перелік товару ,який я мав намір придбати ,це були алюмінієві радіатори опалення ,поліпропіленові труби,термокрани на радіатори і тому подібне,тобто весь товар,який знаходиться в переліку товарів та матеріалів затверджених «Національною комісією з енергозбереження». Даний товар вирішено було придбати в г-ті «Нова Лінія». Після чого почався збір документів на оформлення кредиту,що сказати ,влаштуватися на службу в СБУ мабудь простіше,чим отримати кредит в «Ощадбанку».На якомусь етапі я хотів все кинути і придбати товар на ринку,значно дешевше ,але за готівку. Все таки пройшовши всі спецперевірки,через 2 неділі,мені повідомили ,що керівництвом «Ощадбанку» прийнято позитивне рішення по мому питанню,тоб-то я можу оформити кредитний договір.13липня 2015 року в відділенні «Ощадбанку» що на наб.Київській в м.Ужгороді,зараз знаходиться на Пр.Свободи 2 в м.Ужгороді,я сплатив 10 відсотків першого внеску ,3 відсотки винагороди банку а також відкрив рахунок,не безкоштовно,на який мав переводити платежі по кредиту,хоча в «Ощадбанку» у мене відкрито два карткових рахунки,але ними скористатися ,зі слів працівників відділення не можна,можливо і так що це обовязкова умова. Після цього я отримав в магазині товар, видаткову накладну здав банк ,де мені повідомили що через місяць , після 25 серпня 2015 року я отримаю компенсацію ,після чого буде змінено графік погашення кредиту. Дочекавшись визначеної дати звернувся до працівників «Ощадбанку» з метою уточнити чи нарахована мені компенсація,так як обіцяного СМС я не отримав,на що мені повідомили ,що в звязку з великою кількістю даних кредитів,компенсація нараховується на протязі двох місяців ,так що треба чекати до 25 вересня 2015 року.Потім почекайте до 25 жовтня,потім до 25 листопада ,але і після листопала 2015 року СМС мені так і не надійшла ,а працівники відділення ,що на Пр.Свободи 2 в м.Ужгороді,взагалі мовчали і зсилалися на те ,що вони тільки технічні працівники і куди мені звертатися не знають.Після такої відповіді я звернувся на гарячу лінію «Ощадбанку» де мені порекомендували звернутися до «Національної комісії з енергозбереження».Телефоном я звязався з вищевказаною комісією де запитав чому я не отримав компенсацію,чере деякий час мені передзвонили і повідомили ,що відмови в отриманні компенсації на моє прізвище в них не було і всі відшкодування включно по листопад 2015 року ними проведено. Так 23 грудня 2015 року я ще раз звернувся на горячу лінію «Ощадбанку» де мене вислухали і рекомендували звернутися телефоном в кредитний відділ областного управління,де мені повідомили ,що документи на отримання компенсації вони відправляли шість разів,таких як я у них багато і взагалі товар ,що на момент отримання кредиту 13 липня 2015 року був в переліку зараз вже виключений і чи отримаю я дану компесацію –велике питання.
Виходячи з вищевикладеного приходжу до висновку ,що Уряд України в змові з державним і підконтрольним йому ж «Ощадбанком» вчиняють шахрайство по відношенню до населення ,знаючи про те ,що за останній рік люди зубожіли і не можуть собі дозволити вкласти непосильніі суми в енергозбереження своїх помешкань ,вигадали схему під назвою «Теплий кредит» в результаті чого людина вимушена оплачувати не вигідниі ,з високими відсотками та додатковими платежами кредити. А хто бере ці кредити ? Пенсіонери та малозабезпечені,яким затримують ,або взагалі не виплачують компенсацій. Аось «схема»коли такий собі не дуже бідний клієнт отримує на пртязі місяця компенсацію,на слідуючий день проводить дострокове погашення кредиту,при цьому отримує чисту вигоду в розмірі 25 відсотків від суми кредиту,а може таким клієнтам нараховують і більший відсоток компенсації,як «тимчасово непрацюючому» то така схема прцює,хто це може перевірити? Урядова програма ---СХЕМА ,ОБМАН,ШАХРАЙСТВО.
НАЗАРЕНКО РУСЛАН МИХАЙЛОВИЧ
М.Ужгород тел.0954551203
E-mail
Ваше ім'я
       
Алексей
06.10.2015 в 20:28
Смешно читать "Мій банк. Моя країна". Никудушний банк, хоть бы пример взяли у коммерческих банков. Зарплата мизерная, а сотрудники областного отделения ведут себя так, будто платят тебе миллионы из своего кармана. Хочешь вешать лапшу людям, подключая никому не нужные кредитные линии? ВЕЛКАМ ТУ ОЩАДБАНК! Если ты пытаешься работать четко по графику, не сидеть до 21 часа на работе - то ты никудышний работник. Каменный век, тасуем горы бумаг из угла в угол, электронные каналы коммуникации придумали трусы. ЖЕСТЬ. Работаю в Харькове, кстати))
E-mail
Ваше ім'я
       
Любовь
28.07.2015 в 02:04
Скажите, кондиционер установить в отделении №10015/453 Килия, это такая роскошь для банка? Пожалейте своих клиентов, а главное своего работника! Зимой как зимой, а летом жары в помещении 35 - 40 градусов, выстоять невозможно!!!
E-mail
Ваше ім'я
       
наталья
04.03.2015 в 17:31
подскажите пожалуйста номер телефона Ощадбанка ул Юбилейная31узнать готова ли пенсионная карта.По действующему телефону дозвониться нереально.Спасибо.
E-mail
Ваше ім'я
       
Буров
10.02.2015 в 18:22
Более не расторопных, не компитентных, равнодушных,злых как в Ощадбанке нет. Где они их только находят? Ольга я Вам сочуствую, сам столкнулся с подобной проблемой.
E-mail
Ваше ім'я
       
Ольга
10.02.2015 в 12:01
В мене виникла наступна проблема з вашим банком.Я загубила пін код від карточки, замовила іншу.Але мені негайно потрібні були гроші і я прийшла у ваше відділення у місті Жовква що на вулиці Героів УПА і хотіла зняти гроші через касу.Мене одразу ж почали відправляти від одного віконечка до іншого а потім сказали подзвонити на гарячу лінію банку.Я зателефонувала,мені все розповіли, скільки грошей в мене на рахунку,номер карточки новоі щоб зняти кошти в касі вашого банку.Я прийшла знову а мені знов розказують щоб я дзвонила на гарячу лінію.Я повідомила що вже дзвонила і що є кошти на рахунку а жінка далі мені доказує що грошей нема і далі дає номер і каже дзвоніть.Скільки вже можна?Найміть компетентних і розумних людей які зможуть допомагати людям а не відправляти одна до другоі і які будуть знати як правильно допомогти.
E-mail
Ваше ім'я
       
Валентина
28.01.2015 в 11:25
При открытии карточного счета в г. Снежное - не подключили СМС , а теперь эта услуга на нужна . Отделение в нашем городе закрыто . Как нам подключить СМС банкинг? E-mail у нас нет , есть телефоны 0507602791,0951823421 . Заранее спасибо !
E-mail
Ваше ім'я
       
Елена
16.01.2015 в 16:22
Месяц не могу дозвониться в ощадбанк в Курахово,нужно узнать пришла ли пенсионная карточка.
E-mail
Ваше ім'я
       
Анастасия
20.11.2014 в 12:53
Здравствуйте! Объясните пожалуйста, что сейчас происходит в Вашем банке. Почему я 2 недели должна стоять в очереди для того, чтобы заплатить коммунальные платежи и за детский садик. Работают только 2 кассы, а в обеденный перерыв вообще только 1 касса. А сколько в банке касс? Так вот три другие вообще пустые, там вообще нет людей. Сколько времени всё вот это продлится? Да почему я должна отработать больше половины дня и потом ещё стоять в очереди, чтобы оплатить платежи. Вы скажите пожалуйста, у меня что других забот нет или я должна теперь своё свободное время в очереди проводить? У меня просто нет слов по работе Вашего банка в данный момент. Хотя я всегда была довольна тем, что именно в Вашем банке можно было всё быстро оплатить. Если у Вас нововведение в банке, то большая просьба, подходите к этому мудро. И не забывайте, Вы, прежде всего, работаете с людьми. Спасибо. Буду ждать Вашего ответа.
E-mail
Ваше ім'я
       
Андрей
20.11.2014 в 15:35
Анастасия, укажите, пожалуйста, в каком городе и в каком отделении Вы столкнулись с такой проблемой. Мы передадим ваше обращение в Ощадбанк.
E-mail
Ваше ім'я
       

Ваш відгук

E-mail
Ваше ім'я
       

Впізнаєш когось?

Можливо, хтось іх твоїх друзів вже скористувався послугами Жирафа? Впізнаєш когось?