Хочете, ми вам передзвонимо?
Вкажіть ваш номер телефону і ми зв'яжемося з вами в самий найближчий час
Заявка на зворотній дзвінок прийнята
Наш менеджер зв'яжеться з вами по вказаному телефону в самий найближчий час
Заявка не була відправлена
В процесі відправки сталася помилка. Cпробуйте пізніше.
(067) 537-85-55
(044) 587-85-55
Є питання? Телефонуйте:

Відгуки

Модератор иммиграционного форума
20.11.2016 в 22:26
"Работа" СК, при наступлении страхового случая за рубежом (http://forum.chemodan.ua/index.php?showtopic=79391&st=0#entry1137394). Выводы, дамы и господа, делайте сами.
E-mail
Ваше ім'я
       
Дмитрий
15.11.2016 в 15:07
Это самая невминяемая компания где я только страховался ! Особенно начальник отделения на левом берегу по фамилии ТКАЧЕНКО как его еще не уволили я не понимаю . Из-за таких уродов как он и не хочеться страховаться в этой СК! По 2 делам я получил отказ не понятно почему при чем ждал больше 100 дней ! Мой совет всем кто прочитает мой отзыв не страхуйтесь в этой жлобской страховой они не платят !!!
E-mail
Ваше ім'я
       
16.05.2016 в 13:13
По факту страхового случая у Универсальной хорошо работает служба телефонной поддержки. На этом хорошо заканчивается и наступает «удовлетворительно» - страхового комиссара Универсальной придется выискивать и вызванивать. Затем наступает самая жесть — регрессивный иск. И тут действия сотрудников и «аккредитованных компаний» СК Универсальной переходят в запредельно невменяемо-хамскую область. Если у Вас есть хоть какой то выбор, то лучше не пользоваться услугами СК Универсальная, вообще, никак, в принципе!!! Вам будут хамить, угрожать судами, при этом отказываться отвечать на Ваши вопросы по телефону, а тем более на письма. Все обращения к сотрудникам СК будут заканчиваться фразой «нам пофиг, пишите куда хотите, мы отвечать на письма не будем и вообще мы на вас в суд подадим». Ваши данные будут переданы «аккредитованным компаниям» без каких либо на то законных оснований. Я какое то время размышлял и сомневался, стоит ли этот отзыв об СК Универсально выносить в интернет и пришел к выводу стоит! Хамам и недоделкиным — место на бирже труда. Если руководство СК Универсальной снизойдет до жалоб клиента — то все письменные документы будут предоставлены. Пламенный привет Наталье и Роман Николаевичу!
E-mail
Ваше ім'я
       
Universalna
29.08.2016 в 10:21
Уважаемый Игорь, для того, что бы отреагировать и прокомментировать Ваш страховой случай, предоставьте, пожалуйста, более подробную информацию (№ дела или договора).
С уважением, СК "Универсальная"
E-mail
Ваше ім'я
       
галина
25.04.2016 в 10:09
Работает в Запорожье компания в субботу
E-mail
Ваше ім'я
       
Ірина
26.02.2016 в 14:10
Застрахувала свого сина в школі.Стався нещасний випадок-розбили голову камінцем.Зателефонувала в страхову-спочатку не могли знайти його в базі(на жаль, не запам"ятала з ким розмовляла) .через декілька хвилин мені перетелефонували взяли мої дані і дані сина і сказали, що перетелефонують через декілька днів. З того часу пройшло більше 2 місяців, але так і ніхто не перетелефонував. Справа не вгрошах, але наступний раз я подумаю чи варто мені надалі страхувати свою дитину...
E-mail
Ваше ім'я
       
Universalna
29.08.2016 в 10:23
Дякуємо за Ваш відгук , Страхова компанія « Універсальна » приділяє велику увагу зворотного зв'язку зі Страхувальниками . Для можливості прокоментувати страхова подія , надайте , будь ласка , більш детальну інформацію по Вашій справі ( № договору / поліса ) .
З повагою , СК « Універсальна »
E-mail
Ваше ім'я
       
Василь
29.01.2016 в 10:44
Мені,наприклад,сподобалося!Після оцінки Сосновського Олександра через шість днів гроші поступили на рахунок і ніяких проблем не виникало
E-mail
Ваше ім'я
       
Universalna
29.08.2016 в 10:24
Шановний Василь, щиро дякуємо за вибір страхової компанії та позитивний відгук про нашу роботу! З повагою, СК «Універсальна»
E-mail
Ваше ім'я
       
Влад
01.07.2015 в 01:25
У вашому відділені в м.Луцьку працюють люди які ставляться до клієнтів як до бидла, кричать,хамлять,ображають і кажуть що зайняті,а хоча стоять і собі курять в робочий час а нас як клієнтів заставляють чекати,це такий був зайнятий директор філії. Особливо хочу звернути вашу увагу на експерта вашої компанії в Луцьку Сосновського Олександра Анатолійовича в якого непорядок не тільки з головою так є ще проблеми з нервами,і неадекватно спілкується і в нього замість очей (цензура),раз він не може відрізнити мятіну від царяпини,то проведіть спеціальний йому курс на СТО щоб він розрізняв. І научіть це в воєнне бидло нормальному людському спілкуванню,бо ми віділіш не заплатили йому гроші,які він сказав для того щоб була більша експертна оцінка, гроші були не великі 600 гривень йому в карман,гроші хотів на перід,а не після того коли відшкодує страхова компанія,так як роблять нормальні експерти. Наведіть будь ласка порядок в цьому відділені порядок!!!!
E-mail
Ваше ім'я
       
Олександр Анатолійович
14.08.2015 в 17:04
Цього "Влада" я попросив би прийти у відділення СК Універсальна і все це вияснити дивлячись в очі, а не створювати наглу брехню. Тільки при спілкуванні досягається порозуміння у всіх питаннях. А по даному наклепу хочу побажати клієнту спочатку вивчити українську мову (а то привикли спілкуватись тільки не цензурно!) та правила правописання.
E-mail
Ваше ім'я
       

Ваш відгук

E-mail
Ваше ім'я
       

Впізнаєш когось?

Можливо, хтось іх твоїх друзів вже скористувався послугами Жирафа? Впізнаєш когось?

З ким ми працюємо?

З найбільшими гравцями на ринку фінансових послуг