Відомо, що найпопулярніший страховий ризик по Автокаско - це аварія чи ДТП. При її наступі, власник поліса повинен діяти по простому алгоритму, щоб отримати компенсацію і убезпечити себе про всіляких проблем.
По-перше, чому варто приділити увагу - слід дотримуватися всіх правил дорожнього руху - включити аварійний сигнал, вийти з автомобіля, встановити знак аварії і негайно повідомити в страхову компанію телефонним дзвінком про те, що трапилося. Якщо у страхуванні
ОСЦВП достатньо повідомити страховика постфактум допомогою Європротоколу, то в випадки наявності авто КАСКО, виклик співробітника ДАІ обов'язковий. Це робиться для того, щоб потім довідку, заповнену співробітників ДАІ можна було передати в свою страхову компанію.
Що стосується термінів оповіщення страховика - слід пам'ятати, що по більшості договорів КАСКО він не повинен перевищувати двох діб з моменту ДТП. Або письмово сповістити протягом 72 годин. При цьому слід домовитися про огляд пошкодженого автомобіля співробітником компанії для визначення збитку і складання плану ремонту.
Страхувальники, які придбали поліс КАСКО авто, повинні пам'ятати, що приступати до самостійного ремонту після ДТП настійно не рекомендується. Найчастіше такий ремонт просто не буде сплачений страховою компанією - що просто позбавляє сенсу поліс. Треба дочекатися представника, який відправить автомобіль на ремонт в авторизовану СТО. Якщо ж вибір СТО страховик дозволяє зробити власнику, то в будь-якому випадку це має відбуватися після відповідного висновку експерта страхової компанії.
Єдине, що можна зробити - це самостійно транспортувати свій пошкоджений автомобіль з місця аварії, якщо така послуга не передбачена договором. При цьому, швидше за все, вартість транспортування після укладення страховика буде в повному обсязі компенсована.
У деяких випадках страховик довіряє своєму клієнту самостійно провести як
розрахунок поліса КАСКО , так і ремонт автомобіля на СТО , при цьому лише сплативши рахунок. Але про наявність таких можливостей власникам поліса КАСКО краще уточнювати в індивідуальному порядку, звернувшись на гарячу лінію страхової компанії. Найчастіше страховики надають таку послугу, тому що просто фізично не можуть впоратися з великою кількістю страхових випадків. Укладаючи договір Автокаско можна уточнити всі ці моменти відразу.