Довіра до страховиків в Києві на сьогоднішній день все ще недостатньо висока. Навіть оформляючи такий обов'язковий вид страхування як ОСЦПВ, люди стикаються з низкою проблем. Розглянемо основні труднощі, які зменшують довіру киян до страхових компаній.
По-перше, люди, яких цікавить Автоцивілка в Києві, стикаються в підсумку з бюрократичними складнощами при оформленні страхових випадків. Не дивлячись на введення з 2011 року Європротоколу, щоб правильно оформити виплату відшкодування, потрібно збирати величезний пакет документів. І про це, як правило, дізнаються постфактум, коли подія вже відбулася.
Страховики, не дивлячись на норми закону, можуть дещо затягувати з виплатою компенсації або затягувати її до граничних 90 днів. І це при тому, що фактично часу на оцінку збитку йде всього кілька днів. Таким чином компанії просто розпоряджаються коштами до останнього. А якщо і цей термін перевищується на кілька днів, страхувальники рідко звертаються до суду. Адже суд може затягнути процес ще на довше.
Також непередбачені проблеми можуть виникнути при оцінці збитку. Страхові компанії, розслідуючи випадки по ОСЦПВ, враховують вартість пошкоджень з урахуванням зносу, який часто перевищує всі очікування. В оцінці збитку, як правило, бере участь представник страхової компанії.
Всі вищезгаданіі ситуації мають місце бути на сьогоднішній день, але страхові компанії ведуть активну роботу, спрямовану на якісне поліпшення сервісу. За розвитком ринку ОСЦПВ стежить об'єднання МТСБУ. Будь-яке нововведення на ринку обов'язково проходить через нього або видається за його ініціативою. Рівень довіри до страхових компаній збільшується. Не дивлячись на те, що в страховці
Автогражданка Київ ціна - це найдорожча зона, кількість людей, що купують її усвідомлено, а не «для галочки» з року в рік збільшується.
Якщо ж ви зіткнулися з певними труднощами в процесі дії договору і страхова компанія не бажає йти вам назустріч - найкраще звертатися зі скаргою безпосередньо в МТСБУ. Як правило, бюро зобов'язує компанії реагувати на такі скарги. А якщо їх надходить дуже багато, може і відкликати ліцензію у компанії. Подібну ситуацію недавно переживала компанія «Провідна». Їй довелося терміново реагувати на скарги клієнтів, щоб повернути собі право продавати страховку ОСЦПВ.