Виходячи з кількості скарг споживачів, на ринку ОСЦПВ України існує ряд проблем. Всього є три сторони - страхувальник, страховик і державні посадові особи, взаємодія яких могли б вивести рівень страхової культури на якісно новий виток розвитку.
Якщо систематизувати претензії сторін один до одного, то можна виділити основні:
• Страхувальники часто не мають уявлення, де застрахувати автомобіль ОСЦПВ, а також скаржаться на відсутність виплат у деяких компаніях і тривалу бюрократичну тяганину з документами при настанні страхового випадку;
• Страховиків часто хвилює недобросовісна конкуренція на ринку, випадки шахрайства та падіння довіри до автострахування в цілому;
• Чиновники ж стурбовані зростанням скарг на ринку і постійно «намагаються стабілізувати ситуацію», при цьому все частіше піднімаючи питання про підвищення страхових тарифів. Як видно, на сьогоднішній день сторони не можуть домовитися між собою, вносячи хаос.
Роботи у напрямку стабілізації ринку та підвищення рівня страхової культури ведуться і до цього дня. МТСБУ виступає з ініціативами посилення законодавства, що регулює Автоцивілку; обрання до ради директорів представників компаній, які ще жодного разу не скомпрометували себе. Деякі експерти виступають з пропозиціями вирівняти ціну поліса в різних компаніях - це зняло б питання клієнтів, де застрахувати ОСЦПВ, і позбавило б ринок від невмотивованого зниження цін деякими компаніями.
Розвиток
Автоцивілки в Києві та інших регіонах проходить непростий період, особливо на тлі нестабільної політичної ситуації, очікуються реформи і зміни. Мета цих реформ - зробити ОСЦПВ простим, доступним і максимально прозорим для всіх категорій населення.