У сучасних реаліях дуже важливо приділяти увагу повноцінному контролю страхових компаній, які мають право оформляти Автоцивілку. Сьогодні контролюючим органом є об'єднання компаній - МТСБУ. Однак, керівні посади в бюро займають представники всього декількох компаній.
Страховик, щоб давати своїм клієнтам можливість порахувати ОСЦПВ і оформити поліс, повинен платити членські внески в бюро і відповідати всім його вимогам. На даний момент активно піднімаються питання, щодо перевірок діяльності страхових компаній. Експерти рекомендують проводити регулярний аудит всіх членів МТСБУ. Відомо, що недавно ведуча на українському ринку компанія «Провідна» позбулася на кілька тижнів ліцензії на продаж Автоцивілки, через скандали в низькій якості врегулювання страхових випадків. Приклад успішного за всіма показниками страховика повинен бути використаний для всіх компаній, що працюють в цьому напрямку. Не варто нехтувати клієнтами, навіть маючи високий рейтинг. Ліцензію повернули тільки після доказу ліквідації всіх порушень.
МТСБУ регулярно публікує звіти за якістю врегулювання, проставляючи оцінки. Деякі компанії не надають бюро даних для проведення цих заходів. Такі компанії також негативно впливають на імідж страхування в цілому і повинні бути виключені з бюро. Зрозуміло, оскільки діяльність непрозора, представники цих компаній не повинні займати керівні позиції в МТСБУ.
Оформлення страховки має бути прозорим на всіх етапах укладення договору. Клієнт повинен знати, які коефіцієнти використовуються, щоб порахувати ОСЦПВ, які вигоди надає та чи інша компанія і що може статися, якщо страховик виявиться неблагонадійним.